I sina hjärtan vill barnen tillbaka till sina bio föräldrar

Hallå där vem du är som säger mina barn har det bra.om du tycker det ta dina egna barn dit för hur vet du det?
Mina barn vill till sina föräldrar som födde dem inte någon lycksökare som har bildat sin egen familj med andras barn så kom tillbaka till verkligheten för det borde du göra istället för att dagdrömma men har du tröttnat på att vara i skogen kan du flytta söderut mot havet. Jag skulle inte behöva skriva om F-hemmet om hen inte hade ljugit om allt för att behålla mina barn. Jag har ingenting att ljuga om barnen är mina för det är de som tjänar på det och även kommunen genom att utnyttja extra folk mot betalning för att hjärntvätta dem. du med ditt ip.nr.95.195.141.77 kan alla få veta vem du är. Dessa barn har inget blont hår och är halv svenska och de delar inget blod med F-hemmet. Jag tror att hen har glömt att mina barn har en brun mamma inte vit. Det finns många barn som behöver hjälp inte hjälp med att hjärntvättas för att glömma bort sina bio föräldrar om det finns någon som måste se verkligheten är det hen100% för den som som lämnar kommentarer på min blogg publiserar jag Ip nr på alla som dagdrömmer och säger dit och datt när barnen är själva vet ingen hur de känner utom de själva och som mamma till barnen är det jag som vet hur mina barn känner sig för jag har bärt dem 9 månader så alla kan säga precis som ni vill det är mina barn jag tänker på och jag vill ha dem tillbaka. Jag kommer göra allt i min kraft tills de är hos mig innan någonting händer dem. Det är så mycket som har hänt som inte skulle ha hänt redan i f-hemmet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0