Får man ta barn utomlands utan föräldrarnas tillstånd?!

Det har varit tråkigt idag för jag vet inte var mina barn är när de inte är hemma. Jag läste någonstans att familjehemmet måste ansöka om tillstånd från socialstyrelsen för att resa med barnen, I vår situation kan vi inte säga något när sur tanterna bestämde att barnen reser utomlands. Det som är märkligt är att resan planerades flera månader tillbaks innan en av sur tanterna gick till sin MML.i början av juli månad. Jag fick ett brev som säger: Hej jag går på semester och kommer inte tillbaka på ganska länge ni har fått en ny Soc som tar hens plats och lämnade kaosen men fortsätter utan hen. Vi kommer att kräva ett byte för de är så djävla smutsiga i sina tankar tillsammas med F-hemmet som lyxar sig utomlands på mina barns bekostnad. Det finns riktiga F-hem som tar hand om barnen och andra F-hem som vill uppleva sina egna drömmar genom att resa överallt där de vill för de är ju betalda för det. De säger att barnen inte vill flytta hem och vill stanna hos dem. De tider som vi fick för umgänge med barnen dröjer när de är tillbaka börjar skolan, sport och allt annat, Det kommer säkert nya anklagelser för att köpa tid. Just nu fokuserar jag på hur det kommer att bli de närmaste dagarna för jag har fått hjälp med att ta reda på saker och ting. Ingenting stämmer och samtidigt tänker jag på hur mina barn har det för de åkte utan att säga hej då. Politikerna borde veta att de leker med andra människors liv och barn. Jag vill inte att mina barn ska bli skadade utomlands när jag inte är där för de tar mina barns liv och lämnar dem till någon annan. Jag känner inte mina barn längre och politikerna ger inga svar på när barnen får flytta hem utan säger att vi ska gå på familje behandling. F-hemmet är på uppdrag med att hjärntvätta barnen. I två år har vi blivit behandlade som jojos medan andra tjänar pengar på våra barn och ingen vet vilken myndhet det går att lita på. Vi har varit 6 gånger i domstolar och ingen var på vår sida utan säger samma saker. Gå till  F B så kommer barnen hem men skriv en tid om det är sant! Finns det någon som har empati och tänker på hur barnen mår? Politikerna har aldrig sett eller hälsat på barnen utan skriver under utredningar som är färdig skrivda av soc för de gör ingen egen utredning. Mina barn har sagt många gånger att de vill hem på umgängena men ingen lyssnar på dem. "Varför får de inget svar?" Det enda de gör är att hindra deras föräldrar från att ta dem hem. Myndheterna straffar mina barn. Vad hinner man göra på 2 timmer fördelat på 3 barn? Varför straffas barn och föräldrar när de vill återförenas hemma?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0