Det kallas för LVU som splittrar familjer.

Två år och 19 dagar utan mina barn som inte är i Sverige. När jag vaknade på morgonen hade jag ont i magen när jag tänkte på hur kan myndheterna i Sverige låta främmande människor åka med mina barn utomlands. Det betyder att de kan resa med någon annans barn och göra vad de vill utomlands. Barnen kan förloras utomlands och LVU är laglig kidnappning. Jag tycker att det ska skrotas för det skadar barnen.och deras föräldrar om man har problem och inte kan ta hand om sina barn genom att hjälpa familjen istället för att ta deras barn bara för att föräldrar inte samtycker utan sätter LVU. Det är väldigt orättvist och idiotiskt att låta de här socialsekreterarna som inte har någon kompentens om hur de kan hjälpa familjen utan hittar på massor av osanna saker att skriva om och när man får utredningarna blir det en chock att läsa dem. Det känns som att de var med när jag födde mina barn. Jag vet inte om jag ska bli arg eller ledsen. De här människorna har förstört andra människors liv. De har separerat mina barn från sin familj för de säger att barnen hade inte bra men hur vet de det när barnen inte var undernärda, gick i skolan, var vårdade och hade mat. De vågade inte ens fråga läraren i skolan.bara för samarbetar man inte med dem blir det LVU och placerar mina barn så att F-hemmet får tjäna mer pengar för att ha en roligt semester utomlands all inclusive. Barnbidragen är inte våra längre och får arvode. Jag hatar människorna som kom på denna lag. Vi föräldrar är kränkta och ingen respekterar oss, Man har gjort ett fel men med lvu finns det ingen tidsbestämt slut medan F-hemmet kan göra precis vad du vill med barnen. Lvu ska baseras på sanningen inte på massor av påhittade historier av social sekreterare och hemmet. Jag har aldrig upplevt något sådant förut. Jag trodde aldrig att man kan manipulera barn lära dem massor av dumheter utan problem. Hen såg till att jag inte får bidrag och hen vill kontrollera allting. Mina barn är livrädda för hen, Jag är arg på att man reser med mina barn utan att säga hej då och de ringer inte för att berätta om barnen är sjuka. Barnen säger själva på umgängena hur det mår. Ska ingen meddela när något allvarligt händer eller vem har ansvaret för det? Jag har inget förtroende till politiker längre. Jag ger inte upp hoppet om att få mina barn hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0