Det blir nioende gången gilt hos F-Rätten med SOC från A-Kommun.

Snart är det Jul igen utan mina barn, Jag tycker det är dags att säga till regeringen att skrota LVU. SoC har inte rätt att ta bort barnen från sina föräldrar på falska grunder. Det ska finnas bevis för allt de skriver om oss innan de lämnar utredningarna till nämnden som sedan fattar beslut om omhändertagandet av våra barn. Familjehemmet ska inte finnas överhuvudtaget och spara alla miljonerna som de ger till dessa familjehem för att bygga ett stort barnhem där alla barn kan bor för att gå i skolan och dagis, Där finns en barn psykolog som bestämmer hur barnen ska behandlas. Hur de ska kunna träffa sina föräldrar utan att någon annan hittar på saker som inte finns och det ska inte ta tid innan barnen återförenas med sin familj. Jag tycker det är för jävligt att Sociala myndigheter kan behålla andra människors barn på falska grunder. Nu kan man avslöja alla som har skickat dumma kommentarer på olika sajter. Jag vill att någon ska hjälpa mig med att hitta den som har skickat dessa kommentarer för de ska betala för vad de har gjort mot mig och mina barn. Jag vill veta vem den här personen är och varför de vill med mig. Jag tror att det är 3 mans jobb inte 1. Jag får skaffa mig en Research grupp, Jag får inte fira Jul med barnen utan jag får låtsas att jag inte har barn när de kallar familjehemmet för Mamma och Pappa. Jag tycker det är dags att mina barn flyttas hem, SoC har inte en psykolog utbildning eller kan bedöma hur barnen mår. Människorna som separerar barnen från sina föräldrar är både onda och elaka. De borde byta jobb. för hur kan man jobba med barn när de har barn själva när de är elaka? Jag vill ha min familj och vi vill leva våra egna liv. De skäms inte när de marscherar in i Förvaltningsrätten för nionde gången. SKÄMS NI INTE? Det är min fråga till ALLA SoC!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0