De är mina barn ge dem tillbaka

Det har varit lite jobbigt för att kunna skriva i nu läget. På grund av soc som inte talar sanning om varför de fortfarande inte vill ge tillbaka mina barn när familjehemmet göra precis som hon vill med dem. Det var inte länge sedan hen var tillbaka från den där resan som var nära att kosta min sons liv. Vi skulle ha umgänge som planerat men nej då ska de på en annan resa igen. I torsdags åkte hen igen till Laladia med barnen när ska mina barn vara barn och hur hinner de att vara i skolan? Det här moment 22 bara fortsätter på mina barns bekostnad. Hen lever sitt livs dröm och Social Myndheterna betalar hen genom att använda LVU på barnen och vill inte tar bort det när båda tjänar på det. De lovade att vi ska träffa våra barn nu på de bestämda umgänges tiderna men familjehemmet bryr sig inte. Hen gör precis som hen har gjort för ingen stoppar hen. Jag vet att hen har kontakt med den gamla Soc som är tjänsteledig. De jobbar ju tillsammans och alla vet. Men det handlar om hur länge de snurrar runt med Lvu. Det går att bara hitta på. Alla vet och alla vill hjälpa till speciellt de som vet hur allt var från början och de vill ha ett slut. Därför vill de att jag ska ta ärendet till Domstol. Det här är Sverige ingen får behandla någon annan på det här viset. Socialsekreterare de begår brott och de får inget straff heller och jag vill att lagen om Lvu ska ändras. De ljuger om oss föräldrar tillsammans med Famljehemmet där mina barn är för att behålla Lvu. Jag kommer inte att ge upp mina barn för det här kriget kommer att fortsätta. De kommer betala ett skadestånd från de egna pensions pengarna för allt de här gjort mot mig och mina barn. Skrota alla familjehem och bygg ett barnhem för dessa millioner så att vi vet att våra barn är trygga. I dessa F-hem vet vi inte om de lever med pedofiler, pskykopater eller paranoida. These are my kids and I want them back from the thieves!!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0