SOLNEDGÅNG

Det här är solnedgång i mitt land där jag kommer från i Afrika. Väldigt vackert man kan bara drömma alla fina minnen som kommer tillbaka innan det här så kallade livet i Sverige som jag har nu. Jag kan inte ens säga att det är ett liv för hur ska man leva utan sina barn när det inte går. Jag vill att de släpper mina barn när de inte har anledning att behålla dem längre.Varför är Socialmyndigheterna så envisa med andra människors barn när de ser att barnen lider. Deras beteende och att de mår väldigt dåligt men de bryr sig inte om någon utan de fortsätter att säga att barnen mår bra. Hur bra är de när de ska behöva krypa ner på marken för att visa dem. Det här landet har blivit mer konstigt. Vad har hänt med samhället där folk inte vågar visa upp sig eller att stå för sina rättigheter. Men när gäller mina barn kommer jag inte ge upp. Det här soc och F-hemmet kommer att få det som de förtjänar. Jag har inget att förlora när jag har förlorat 2år av min tid med mina barn .JAG KOMMER FORTSÄTTA MED ATT ÖVERKLAGA LVU tills barnen kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0