Sanningen kommer ut en dag

Idag är det den 20/4 och jag är lite trött av fundersamhet om hur livet kommer att se ut för mina barn. När sur tanterna fortsätter med sina förtryck kan vi inte göra något utan att de måste se till att allt måste godkännas. Vi skulle börja med att gå till en familjebehandling där allt var bra och vi träffade en trevlig dam som förstod våra problem för hon var beredd att hjälpa oss. Men det uppstår ett litet problem för att vi inte bor i samma kommun men samma län. Vi behöver en remiss från våra sur tanter. Vi trodde att det inte skulle vara ett problem för dem att skriva det till oss. Vi nämnde det till dem om det men svaret blev nääääh. Som vanligt kunde de inte hjälpa oss. Vi kommer göra det ändå det här är för våra barn och deras framtid inte för dem. De vill att vi tar denna behandling men samtidigt vill de inte att vi går i en annan kommun. Vi känner oss kränkta ännu en gång. För de vill köpa tid och få pengar så detta är väldigt planerat. Vi orkar inte med att leka i deras spel med deras regler längre det har gått 2 år av ingenting utom slöseri med tiden. De vinner och vi förlorar. Hur kan de låta dessa människor hålla på så här och det är frågan. Snart är vi närmare till att sanningen ska komma ut. Det kommer att bli väldigt intressant. Jag ber till Gud för att mina barn ska ha det bra och att inget ska hända med dem där de är. Jag vet att i den här världen finns det inget godhet. Den dag mina barn kommer hem kommer jag aldrig att släppa dem. Jag kommer skydda dem som en höns mamma. Jag låter inte sur tanter och hemmet vara i närheten. Just nu är min son övervakad upp över öronen. Hur lågt kan man gå och sjunka för pengar. De är väldigt desperata. Jag ska bara säga att jag älskar mina barn och det stora syskon som är hemma här med mig. Hon lider precis som jag gör och jag kommer göra allt för ni ska vara hemma igen. Hon vet hur ni har det eftersom hon bodde där och vet hur dessa människor är. När hon jagade henne. Det är fortfarande en mardröm för henne som gör att hon kan inte sova om nätterna. Men sur tanterna sopar allt under mattan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0