Besvikelse över telefon kontakten som alltid bryts mellan föräldrar och barn.

14/4 är en dag som är full av besvikelser, Hur kan man behandla mitt barn på det har viset. Vi får ringa varje söndag för att prata med barnen men som vanligt det blir bara ett barn som vi får prata med. Han är 6år och har lite svårt med talspråket och samtidigt har han varit sjuk med 39 graders feber. Han kunde inte säga så mycket, förra gången var han sjuk med lika hög feber. Min fråga är om det finns någon som tar hand om honom. De  säger som vanligt att barnen inte vill prata eller har kompis hos sig. Jag har tröttnat på dessa människor. 2011-12-05 var det så att min lilla son som är sjuk nu skulle opereras och ta bort polyperna. Jag var med den dagen och allt gick bra. Familjehemmets pappa var också där, Det som jag inte visste var att ett av barnen, min dotter var hos polisen angående en anmälan mot hennes pappa. Sur tanten tillsammas med familjemmets mamma var med henne. Hon var 7år och det var hennes femte gången att vara hos polisen. Kan du kalla det för mänskligt att det är för barnens bästa att.ett barn är på operations bordet medan det andra är hos polisen .Det är så som alla familjehem gör. De tar hand om andra människors barn med oerhört kalla känslor. Ingen emparti, de bara tittar och säger att det var synd, Vi kunde inte göra så mycket. Jag har hört att foster barn dör ensama och jag är rädd att mina barn kommer göra det. Det finns ingen vecka som jag har ringt och inte höra att de är friska. Nej de är sjuka, feber, ont eller i magen. Vem är där som kramar om dem när de är sjuka och ensamma. De tänker på sina föräldrar som de saknar. Det finns någonting som inte stämmer med det här familjehemmet. Jag vet inte vad de har gjort innan de blev familjehem, De vill att vi ska ge bort våra barn, Därför gör de alla dessa polis anmälningar så att vi hamnar hos polisen, Planerar resor i europa och bokar fina dyra hotell. Allt betalas av kommunen och sedan säger kommunen att det finns inga pengar. Vi frågar inte kommunen om att vi vill ha pengar för att åka på semester. Man måste jobba och slita i många år innan man kan tänka sig att bo på ett lyx hotell någonstans. Det räcker om du kan samla ihop till en 1000 lapp för ett boende i ett vandrar hem. Det beytder mycket att man tillsammas med dem man älskar .De bara beställer vad de vill ha till sur tanten som fixar allt. Jag ringer till dem och sa att mina barn ska inte resa till Italien och svaret blev att det finns inget du kan göra för vi har redan bestämt att de ska följa med. Jag litar inte på de har människorna för varför ska de ta mina barn utomlands. Tänk om de säljer mina barn till la familia. Till och med den socialtjänst som jag läste om på en tidning från norrköping att det fanns en socialsekreterare som stulit så mycket pengar att hon blev sparkad. Jag undrar vad man gör i den här kommunen? Jag är så glad att hela sverige kan läsa min blogg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0